مدیر کل بهزیستی گلستان گفت: در حال حاضر ۲۳ دستگاه در کنار بهزیستی یاری رسانی می کنند، بدین صورت که از بدو ورود کودک به این سازمان،غربالگری های متفاوت جسمی، پزشکی، روانشناسی انجام می شود و مورد حمایت قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ علیرضا طاهری زاده یکشنبه ۲۷ اسفند ماه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: پیشگیری از آسیب های اجتماعی یکی از وظایف بسیار مهم سازمان بهزیستی به شمار میرود و مشاوره هم یکی از ارکان پیشگیری است.

مدیر کل بهزیستی گلستان افزود: در این راستا تعداد ۷۵ مرکز مشاوره در استان زیر نظر سازمان بهزیستی فعالیت می کنند.

وی گفت: یکی از مهم ترین مراکز مشاوره، مرکز مشاوره ۱۴۸۰ است که بصورت شبانه روزی توسط، مجرب ترین کارشناسان مشاور بهزیستی مدیریت میشود و عموم مردم گلستان می توانند در هر زمینه ای مشاوره بگیرند.

طاهری زاده در ادامه بیان کرد: بهزیستی به عنوان رکن اصلی مدیریت، موضوعات کودکان کار و خیابان را در دو مرکز روزانه بعثت در گرگان و جوانه های زندگی در گنبد کاووس و مرکز شبانه روزی کودکان در محمد آباد گرگان پیگیری و خدمات ارائه می دهد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۳ دستگاه در کنار بهزیستی یاری رسانی می کنند، بدین صورت که از بدو ورود کودک به بهزیستی، غربالگری های متفاوت جسمی، پزشکی، روانشناسی انجام می شود و این فرزند و خانواده اش مورد کمک های روانشناسانه قرار می گیرند‌ و آموزشهای لازم را طی  و مورد حمایت این سازمان قرار میگیرند.

مدیر کل بهزیستی در پایان گفت: در تلاش هستیم که با ارائه خدمات از طریق سازمان بهزیستی به کودکان کار و خانواده های آنها آسیب های اجتماعی را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا