مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان گفت: طرح مدارس همدل با هدف توسعه و ترویج فرهنگ خیر و احسان در مدارس، ارتقای کیفیت فعالیت‌های پرورشی و آموزشی مدارس و شناسایی و حمایت از دانش‌آموزان مستعد و علاقمند به تحصیل از سال گذشته در سطح استان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ عیسی بابایی درآیین تجلیل از مدیران موفق و فعال طرح «مدارس همدل» گلستان اظهار کرد: طرح مدارس همدل با هدف توسعه و ترویج فرهنگ خیر و احسان در مدارس، ارتقای کیفیت فعالیت‌های پرورشی و آموزشی مدارس و شناسایی و حمایت از دانش‌آموزان مستعد و علاقمند به تحصیل از سال گذشته در سطح استان آغاز شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان با شاره به اینکه در حال حاضر ۱۷ هزار و ۶۰۰ دانش آموز و هزار و ۲۷۸ نفر دانشجو و طلبه تحت حمایت های امداد قرار دارند، ادامه داد: طرح مدارس همدل با هدف گسترش و تأمین عدالت آموزشی و تربیتی طراحی و اجرا شده است.

وی ادامه داد: طی توافق صورت گرفته با اداره کل آموزش‌ و پرورش و با همکاری مدیران مدارس، در سال اول طرح تعداد  ۲۰۰ نفر از مدیران مدارس همدل سطح استان با جذب  ۲۴۶  نفر دانش آموز تحت حمایت در مدارس خود ثبت نام کردند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان  با اشاره به اینکه به جهت تثبیت طرح فوق هر ساله همایش تجلیل از مدیران برتر و فعال در سطح استان برگزار می شود، گفت: تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان مورد حمایت کمیته امداد از اهداف اصلی این طرح است.

بابایی گفت: برای مدیران این مدارس هم از منابعی که کمیته امداد تأمین کرده تسهیلات قرض‌الحسنه با سرانه ۱۵ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: به منظور تجهیز این ۸ مدرسه اقلامی شامل دستگاه کپی و پرینتر،آب سرد کن، تخته هوشمند به ارزش ۱۷۲ میلیون تومان از محل منابع دفتر مرکزی کمیته امداد  درهفته دولت تحویل و از مدیران نیکوکار طرح مدارس همدل کمیته امدادگلستان  تجلیل بعمل آمد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا