قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر این استان برای میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران و ارائه خدمات به بهترین نحو آمادگی کامل دارد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سید مهدی مهیایی در یکشنبه ۱۳ اسفند ماه در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان که با حضور ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی گلستان، روسا و نمایندگان کمیته‌های ستاد، روسای جوامع گردشگری استان و با حضور ویدیو کنفرانسی فرمانداران و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر ۱۴ شهرستان استان برگزار شد، ضمن ابلاغ آخرین مصوبات، انتظارات، شرح وظایف و تکالیف دستگاه‌های اجرایی برای نوروزی ایمن، همراه با رفاه و آسایش برای هم‌وطنان، بر آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد سفر استان برای میزبانی از مسافران تأکید کرد.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر در سطح استان با ریاست استاندار محترم و در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران شکل گرفته است و وظایف هر کمیته و عضو ستاد در این جلسات ابلاغ شده است.
وی گفت: در این جلسه دو موضوع ایمنی و رفاه مسافران و گردشگران مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

وی تأکید کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان برای میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران و ارائه خدمات به بهترین نحو آمادگی کامل دارد و امیدواریم بیشترین سطح رضایتمندی هم‌وطنان را در ایام طرح سفرهای نوروزی داشته باشیم.

محیایی یادآور شد: برابر ابلاغ  ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور طرح نوروز ۱۴۰۳ از ۲۴ اسفندماه سال جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ ماه ۱۴۰۳ تداوم خواهد داشت.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان در پایان گفت: یکی از مباحث مهم و اولویت ستاد اجرایی خدمات سفر استان در سفرهای پایان سال و نوروز ۱۴۰۳ بحث کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای است که امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد شاهد کمترین مخاطرات در حوادث جاده‌ای درون‌شهری و برون‌شهری باشیم.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا