شهردار گرگان از اجرای طرحی برای رفع خطر رانش زمین در خیابان جام جم این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ محمد رضا سید النگی شنبه ۲۶ اسفند ماه در صحن شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد؛ حدود یک هفته قبل، رانش زمین در خیابان جام جم گرگان، به تعدادی از ساختمانها خسارت زد و اهالی را مجبور به ترک خانه کرد و ما وظیفه خود می دانیم که اقدامات لازم را برای جلوگیری از تکرار این حادثه انجام دهیم.

شهردار گرگان افزود: سریعا اقدامات لازم صورت گرفت و طرحی برای رفع خطر معبر و منازل مسکونی بالادست و پایین دست در نظر گرفته شد.

وی گفت: مشاوره طرح انتخاب شد و در حال حاضر طرح مزبور توسط مشاور به شهرداری ارائه شده است و برابر فهرست نامه ی موجود و برآوردی که توسط معاونت زیر بنایی صورت گرفته، طرح اجرایی می شود.

سید النگی در ادامه بیان کرد: از اعضای شورا در خواست داریم که اختیار طرح را به شهرداری واگذار کنند که تا در این حوزه ترک تشریفات انجام شود تا پیمانکار را انتخاب و این پروسه هر چه زودتر به سرانجام برسد.

شهردار گرگان در پایان گفت: هرچه زودتر این طرح به دلیل اهمیتی که دارد باید اجرایی شود، زیرا به نوعی منازل بالا دست و پایین دست از این طرح بهره مند خواهند شد و از خطراتی که در حال حاضر و در آینده وجود دارد، پیشگیری کنیم.

انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا