شهردار گرگان گفت: شهرداری گرگان از ابتدای اسفند ماه با شعار «گرگان، شهر پاکیزه» به استقبال بهار رفته و تاکنون اقدامات مختلفی در سطح شهر به اجرا درآمد که این اقدامات در حوزه خدمات شهری و همچنین زیباسازی بسیار قابل توجه بوده است.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سید محمدرضا سیدالنگی اظهار کرد: در راستای تحقق شعار «گرگان، شهر پاکیزه» و با هدف ایجاد محیطی مناسب و بهداشتی برای تأمین رفاه حال روزه داران و شهروندان و هم چنین مسافران نوروزی، پاکسازی مساجد و اماکن مذهبی شهر گرگان انجام شده است.

شهردار گرگان افزود: علاوه بر این، تنظیف و شستشوی محوطه و اطراف مساجد و اماکن مذهبی، جمع آوری نخاله ها و پسماند اطراف مساجد، آهک پاشی و لایروبی جداول مجاور مساجد، علف تراشی پیاده رو های نزدیک مساجد از کارهایی است که به صورت شبانه روزی در دست اقدام قرار دارد.

وی بیان کرد: رنگ‌آمیزی بیش از ۷۲ هزار مترمربع از جداول و بلوارهای سطح شهر هم از دیگر اقدامات بوده و خانه تکانی محلات ۱۰۹ گانه شهر هم در حال انجام است.

سیدالنگی تصریح کرد: در کنار این اقدامات شهرداری گرگان با محوریت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، المان‌های مختلفی را با موضوع نوروز و ماه ضیافت الهی در میادین و معابر و بوستان‌های شهر اجرایی کرده است.

شهردار گرگان در پایان گفت: گل‌آرایی میادین، بلوارها، نصب و استقرار المان‌های نوروزی و غیره حال و هوای عید را برای شهر گرگان به ارمغان آورده است و امیدواریم با اقداماتی که شهرداری گرگان انجام داده، امسال هم بتوانیم رضایت شهروندان و مسافران را جلب کنیم و نوروزی ماندگار برایشان رقم بزنیم.
انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا