استاندار گلستان گفت: گلستان در مسیر پیشرفت قرار گرفته و رشد اقتصادی استان از منفی پنج به مثبت ۳.۳ رسیده است.

گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ علی محمد زنگانه شنبه ۲۱ بهمن ماه در مراسم افتتاح و آغاز عملیات پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: گلستان در حوزه روستایی جز استان‌های برتر کشور است.

استاندار گلستان افزود: امروز طرح هادی روستا یساقی کردکوی با ۶۰ میلیارد ریال و بهره‌مندی هزار و ۳۷۸ خانوار شامل ۳۳ هزار متر مربع زیرسازی، آسفالت و ۲ هزار و ۷۰۰ متر طول جدول گذاری افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: توسعه و پیشرفت روستاهای استان در زمینه های مختلف از اولویت‌های ماست که در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.

استاندار گلستان ادامه داد: به منظور سرعت بخشیدن به پروژه های بنیاد مسکن استان در دو سفر رییس جمهور به گلستان بیش از هشت هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب شد.

زنگانه اضافه کرد: نرخ مشارکت اقتصادی استان، قبل از دولت سیزدهم فاصله زیادی با میانگین کشوری داشت و درآمد سرانه استان از ۴۷ درصد به ۵۲ درصد رسیده است.

استاندار گلستان در پایان با اشاره به اینکه گلستان دومین استان حادثه خیز در کشور است، گفت: بعد از استان تهران، گلستان دومین استان حادثه خیز کشور است و تاکنون ۹۵ نقطه حادثه خیز در استان گلستان شناسایی شده است که باید تا پایان دولت سیزدهم ایمن سازی شود.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا