تجمع اعتراضی دانشگاهیان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در محکومیت حمله وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛دانشگاهیان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با تجمعی اعتراضی حملات هولناک و غیرانسانی رژیم جعلی صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

سلیمان‌دوست به‌عنوان تحلیلگر سیاسی در این تجمع با اشاره به آغاز زمان عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر و بیان وقایع روی داده تاریخی در این روز در تقویم عبری و عربی گفت: این اقدام نیروهای حماس اقدامی پیشگیرانه در زمینه عادی‌سازی روابط بین کشور عربستان و رژیم صهیونیستی بود تا از صلح جهان اسلام با این غده سرطانی جلوگیری شود.

وی ایمان، امید، صبر، بصیرت و قوی بودن را از الزامات آخرالزمان بیان کرد و افزود: امروزه مبحث بصیرت در جامعه اسلامی در مقابل ظلم و جنایات کشورهای نظام سلطه بسیار با اهمیت است.

گفتنی است: اعلام انزجار دانشگاهیان از جنایات رژیم صهیونیستی با سر دادن شعار و به آتش کشیدن پرچم رژیم جعلی صهیونیستی، قرائت بیانیه محکومیت حملات هولناک و وحشیانه این رژیم و حضور در مزار شهید گمنام دانشگاه و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا از دیگر برنامه‌های انجام گرفته در این تجمع بود.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا