مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی کارکنان وظیفه سپاه نینوای این استان خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ حمزه کرایلو اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی ایران، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی کارکنان وظیفه سپاه نینوای این استان با حضور ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوای گلستان سه شنبه ۲۴ بهمن ماه افتتاح شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان افزود: برنامه مهارت آموزی کارکنان وظیفه با هدف توانمندسازی آنها در حین خدمت و تسهیل در اشتغال پس از خدمت آنها پیش بینی شده است.

وی گفت: وجود کارگاه مشاوره و هدایت آموزشی، کمک شایانی در انتخاب حرفه با توجه به علاقمندی سربازان می کند و دوره های مهارتی بر اساس نیازسنجی و علاقمندی آنان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوای گلستان اظهار کرد: راه اندازی این مرکز روند آموزش و کسب مهارت شغلی برای سربازان را تسهیل میکند و همه سربازان با کسب مهارت لازم در طول خدمت مقدس سربازی، آمادگی لازم برای ورود به بازار کار را خواهند داشت.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: تمام جوانان در بدو ورود به خدمت وظیفه عمومی باید در دورههای مهارتآموزی شرکت کنند و حداقل هر سرباز یک مهارت را باید در طول دوران خدمت سربازی سپری کرده باشد.

شایان ذکر است؛ مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی کارکنان وظیفه سپاه نینوای گلستان دارای ۴ کارگاه مشاوره و هدایت آموزشی، تاسیسات، برق و تعمیر لوازم خانگی است و سربازان وظیفه می توانند از آموزش های مهارتی بهره مند شوند.

انتهای پیام

 

 

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا