سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: مردم، این شهر را با هواداران و تماشاچیان می شناسند، نه با باشگاه، مربی و بازیکن، زیرا هواداران با گذاشتن وقت و انرژی خود از صمیم قلب به تیم انرژی می دهند و باعث افتخار شهر گرگان و ما هستند.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ مصطفی هاشمی در حاشیه بازی تیم شهرداری گرگان با مهرام شهر قدس اظهار کرد: بنده سالها در این تیم بودم و یک تیم قابل احترام و پر افتخار است و بی دلیل به این مرحله از رقابت ها راه پیدا نکرده، زیرا بازیکنان و باشگاه خوبی دارد.

سر مربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان افزود: وقتی با یک تیم بازی میکنیم، رقابت، فقط با بازیکنان داخل زمین و مربی نیست، هویت باشگاه به شما کمک میکند که یقینا بازی ما در شرایط خیلی سخت بود و این افتخار را فقط و فقط برای بازیکنان است.

وی با اشاره به حضور هواداران بسکتبال گرگان در همه مسابقات گفت: مردم، این شهر را با هواداران و تماشاچیان می شناسند، نه با باشگاه، مربی و بازیکن، زیرا هواداران با گذاشتن وقت و انرژی خود از صمیم قلب به تیم ما انرژی می دهند و همیشه اینطور هستند که این باعث افتخار ما است.

هاشمی در ادامه بیان کرد: افتخار این شهر به هوادارانش است.

وی در رابطه با فشردگی بازی های آتی گفت: طی مذاکراتی که با فدراسیون انجام شد، ما همه برنامه های مسابقات و نداشتن وقت تمرین و در راه بودن تیم را بیان کردیم، ولی فدراسیون اجازه نداد و گفت که ما تابع قانون هستیم.
انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا