با هدف تبیین دستاوردهای حوزه حمل و نقل ریلی اداره کل راه آهن شمال شرق 2 و بسیج دانشجویی استان گلستان تفاهم نامه ای با موضوع برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت امضا کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان رسا؛ مراسم انعقاد تفاهم نامه اردوهای راهیان پیشرفت بین اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ و بسیج دانشجویی گلستان در سالن اجتماعات اداره کل راه آهن برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان در این مراسم با بیان اینکه برای رسیدن به پیشرفت باید مسائل و اتفاقات کشور از آغاز انقلاب تا کنون همچون اردوهای راهیان نور روایت شود، بیان کرد: جنس این اردوهای پیشرفت نیز همچون راهیان نور است و قرار است جوانان با بخش های توسعه یافته کشور و استان خود آشنا شوند.

سرهنگ جواد فرامرزی با بیان اینکه دشمن تمامی تلاش خود را برای نرسیدن ایران به توسعه همه جانبه پایدار انجام می دهد، گفت: اردوهای راهیان پیشرفت به منظور مشاهده و آشنایی جوانان از پیشرفت های ۴۴ ساله اجرا شده است.

فرامرزی با اشاره به اینکه اردوی راهیان پیشرفت به عنوان مسیر امید در استان است ، گفت : جوانان می توانند پروژه های فاخر و بزرگ استان و مسیر طی شده برای پیشرفت را ببینند.

مسئول بسیج دانشجویی استان با تاکید بر روحیه مطالبه گرانه جوانان تصریح کرد : این اردوها با پاسخ به سه سوال اینکه کجا بودیم، کجا رسیدیم و به کجا می خواهیم برویم اجرا می شود و این تفاهم نامه نیز در راستای آشنایی دانشجویان با ظرفیت های ریلی استان خواهد بود.

مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲ نیز در این مراسم اظهار کرد : این تفاهم نامه با هدف جهاد پیشرفت و جهاد تبیین مورد اشاره مقام معظم رهبری امضا شده است.

محسن اعتماد گفت : باید امیدآفرینی و شور و نشاط در جامعه ایجاد شود و روشنگری و روایت پیشرفتها باعث پیوند جامعه با مسئولان و آبادانی و استقلال کشور می شود

وی ادامه داد : اداره کل راه آهن جهش خوبی را در سال گذشته در صادرات خارجی داشته است و این تفاهم نامه باعث می شود تا دانشجویان با اردوهایی که رقم می زنند سفیران پیشرفت باشند و یک استراتژی برد برد را مستقر کنیم.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا