رئیس پلیس آگاهی گلستان از دستگیری باند ۹ نفره که با ایجاد رعب و وحشت در چند استان اقدام به سرقت، آدم ربایی و گروگانگیری با سلاح سرد میکردند، خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سرهنگ امیر حسام اظهار کرد: بدنبال شکایت فردی مبنی بر سرقت و آدم ربایی، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی گلستان افزود: طی بررسی های اولیه مشخص شد متهمان بعنوان نیروی خدمات رسان وارد منزل مالباخته شده و وی را مدتی در آن جا حبس کرده سپس با تهدید و ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت کارت های بانکی و طلاجات وی کرده اند.

وی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران اعضای این باند خشن که سه زن و شش مرد بودند شناسایی و پس از کسب مجوز قانونی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

کارآگاه حسام گفت: متهمان در تحقیقات پلیس اعلام کردند طعمه های خود را شناسایی و در فرصتی مناسب به عناوین مختلف وارد منزل آنان شده و پس از تهدید و حبس آنان، اقدام به سرقت پول، کارت بانکی و طلاجات شاکیان می کردند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان در پایان گفت: تا کنون متهمان به ۶ فقره سرقت، آدم ربایی، گروگانگیری، سرقت با سلاح گرم در چند استان اعتراف کردند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا