معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: بخش مهمی از اقدامات حمایتی ما از جبهه مقاومت باید در فضای مجازی و رسانه‌ای رقم بخورد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری مراسم حمایت از مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: همان‌گونه که رهبر انقلاب در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح فرمودند رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی هم از لحاظ اطلاعاتی یک شکست غیرقابل ترمیم خورده، اقدام شجاعانه و در عین حال فداکارانه‌ی فلسطینی‌ها پاسخ به جنایت دشمن غاصب بود که سال‌ها ادامه داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: دشمن خبیث، با ابزار و قدرت رسانه‌ای، ضربه سخت و غافل‌گیرانه‌ای که از جوانان غیور و فداکار فلسطینی خورده است را با دروغ‌پراکنی و مظلوم‌نمایی می‌پوشاند و بهانه‌ای برای جنایات خود می کند، از این‌رو بخش مهمی از اقدامات حمایتی ما از جبهه مقاومت باید درفضای مجازی و رسانه‌ای رقم بخورد.

وی گفت: اقشار مختلف، نخبگان، علما و ائمه جمعه شیعه و سنی با انتشار بیانیه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کنند و پشتوانه و دل‌گرمی برای رزمندگان و جوانان شجاع فلسطینی باشند و عزم آنها را در ایستادگی در برابر ظلم و زورگویی استکبار جزم کنند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا