فرمانده انتظامي علي آباد كتول از راز مفقودي و قتل شهروند فاضل آبادي پرده برداشت.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛ سرهنگ حسین نوروزی اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره مفقودی فردی در سال ۱۳۹۵ در شهر فاضل آباد و پیگیری خانواده وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی علی آباد کتول قرار گرفت.
فرمانده انتظامی علی آباد کتول ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و فنی و پیگیری سرنخ‌های به دست آمده، سرانجام موفق به شناسایی قاتل در شهرستان قائمشهر استان مازندران شدند.
این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی قضائی، ماموران پلیس آگاهی به شهرستان مورد نظر اعزام و متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.
وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به عمل آمده با قرار گرفتن در برابر مستندات پلیس چاره ای جز اقرار نداشته و به قتل مرد ۵۵ ساله اعتراف کرد.

سرهنگ نوروزی با اشاره به اعترافات قاتل که داماد خانواده بوده، تصریح کرد: مقتول در سال ۱۳۹۵ به جهت انجام کار به شهرستان قائمشهر رفته که در آنجا به قتل رسیده و در مکانی دفن شده بود.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول با بیان اینکه متهم علت این کار را اختلافات خانوادگی عنوان کرده است، خاطر نشان کرد: قاتل پس از تشکیل پرونده به جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا