رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان برنامه های سازمان در خصوص پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری را اعلام کرد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ موسی الرضا صفری اظهار کرد: پویش «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» در ۳۱ سازمان آتش نشانی کشور راه اندازی شده است که هدف از این پویش کشوری با شعار چهارشنبه سوری ایمن در کنار خانواده پررنگ نمودن نقش بسزا خانواده در پیشگیری از حوادث چهارشنبه پایان سال است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان افزود: از اقدامات دیگر آتش نشانی گرگان از قبیل برپایی نمایشگاه خطی در سطح شهر و توزیع بروشور و نمایشگاه تجربه تلخ با موضوع حوادث چهارشنبه سوری خطرناک در پیاده رو پارک شهر خبر داد.

صفری در ادامه با اشاره به اینکه امسال برای دومین سال اتوبوس ایمنی و نشاط در راستای فرهنگ سازی و آموزش مدارس راه اندازی شد، گفت: در این خصوص عقد قرارداد با دو گروه هنری و نمایش عروسکی بسته شده که آموزش ایمنی در قالب برنامه های شاد و مورد پسند کودکان و نوجوانان در حدود ۵۰ مدرسه با همراهی گروه آموزشی سازمان برگزار شد.

وی در ادامه بیان کرد: با همکاری سپاه پاسداران و اداره آب و فاضلاب کلیپ های آموزشی و ایمنی با موضوع پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری در فضای مجازی و از تلویزیون شهری سازمان آب و میدان شهرداری پخش شد.

صفری درخصوص تمهیدات سازمان آتش نشانی گرگان در شب چهارشنبه سوری گفت: در این خصوص و با دستور سیدالنگی شهردار گرگان، آتش نشانی با تمام ظرفیت ۷ ایستگاه آتش نشانی و سه تیم عملیاتی جمعاً ۱۵۰ نفر آتش نشان، ۲۳ خودرو عملیاتی، ۶ دستگاه موتورسیکلت تا پایان شب چهارشنبه سوری در خدمت تامین ایمنی شهروندان محترم هستیم.

رئیس سازمان آتش نشانی گرگان در پایان گفت: امیدواریم در آخرین چهارشنبه سال اتفاق خاصی رخ ندهد‌ و شهروندان محترم چهارشنبه سوری ایمنی در کنار خانواده داشته باشند.
انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا