مدیر حوزه های علمیه گلستان از برگزاری محافل تبلیغی و تبیینی در مساجد و مدارس علمیه طی ایام دهه فجر در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ حجت الاسلام محمد رضا ابراهیمی فر دوشنبه ۹ بهمن ماه در گروه خبری فجر گلستان اظهار. کرد: در گلستان ۲۱ حوزه علمیه و دو مرکز تخصصی با چند رشته علمی در حال ارائه خدمات علمی و پژوهشی است.
مدیر حوزه های علمیه گلستان افزود: در حال حاضر ۳۰۰ طلبه در حوزه های علمیه  و ۱۳۰۰  نفر در حال تحصیل در  سطوح مختلف حوزوی هستند که یکی از ویژگی های مهم استان محسوب می شود.
وی گفت: در حوزه های گلستان ۵۰۰ مبلغ زیر نظر سازمان تبلیغات در حال فعالیت هستند که از این تعداد ۲۴۵ نفر مبلغان طرح هجرت و مابقی آن مبلغان امین در گسترده ترین و موثر ترین شبکه های تبلیغ در فضای حقیقی در نقاط مختلف را دارند.
ابراهیمی فر در ادامه بیان کرد: ماهیت حوزه، مردمی بودن آن است که به آن افتخار می کنیم و حوزه های علمیه باید مهد علم و دانش باشند و به عنوان پایگاه علمی شناخته شود.

وی یادآور شد: حوزه در دو بخش درون حوزوی و برون حوزوی رسالت دارد که اقدامات درون حوزوی همان تعلیم، تربیت و تزکیه طلاب جوان، تدوین درخت واره دانشی با مشارکت ۵۰۰ استان و در رسالت برون حوزوی، اقدامات در فضای اجتماعی، معنوی و انقلابی انجام می شود.

وی تاکید کرد: یکی از برنامه های حوزه برای دهه فجر، برگزاری محافل تبلیغی و تبیینی و بیان دستاورد های نظام در مدارس علمیه و مساجد است.

مدیر حوزه های علمیه گلستان در پایان گفت: انتخابات، یکی از کارهای مهم و اساسی است که در دستور کار قرار دارد، بطوری که از ابتدای سال، حوزه علمیه مردم را نسبت به این انقلاب و دستاورد های آن متذکر می کند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا