رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با اشاره به استقبال و علاقه‌مندی مردم این شهر به رشته‌های مختلف ورزشی به‌ویژه بسکتبال گفت: بسکتبال'در گرگان یک پدیده اجتماعی و نشاط‌آور است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ کریم علمی با اشاره به استقبال و علاقه‌مندی مردم این شهر به رشته‌های مختلف ورزشی به‌ویژه بسکتبال اظهارکرد: در گرگان نسبت به رشته‌های مختلف ورزشی از جمله بسکتبال، علاقه‌مندان زیادی وجود دارد برای همین توجه به حوزه ورزش در گرگان حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه بسکتبال گرگان، برندی در کشور و حتی آسیا است، گفت: با توجه به علاقه‌مندان پرشماری که این رشته ورزشی دارد، از آن به عنوان یک پدیده اجتماعی یاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رشته‌های ورزشی به‌ویژه بسکتبال در شهر گرگان علاوه بر بازی کردن، افراد زیادی را به خود جذب کرده و سبب شور و نشاط در جامعه می‌شود.

علمی با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار گرگان برای حمایت از بسکتبال گفت: اعضای شورای شهر و شهردار محترم در حمایت از بسکتبال سنگ‌تمام گذاشتند و تلاش همه این است که این نشاط و پدیده اجتماعی را مورد حمایت قرار دهند تا اتفاقات خوبی را در شهر گرگان شاهد باشیم.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا