استاندار گلستان گفت: تا پایان امسال ۸۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در استان گلستان بهره برداری می‌شود.

گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ علی محمد زنگانه در بازدید از پروژه ۴۸۸ واحدی طرح نهضت ملی مسکن آرامش گرگان اظهار کرد: از بنیاد مستضعفان به دلیل همکاری ها و همراهی ها تشکر می کنیم و از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان انتظار تعامل بیشتری را داریم.

استاندار گلستان افزود: در شهرهای گرگان، گنبد کاووس ، آزادشهر، علی آباد کتول، مینودشت، کلاله و آق قلا با کمبود زمین مواجه هستیم که همکاری جهادکشاورزی، منابع طبیعی و دیگر دستگاه ها می تواند مشکلات آنها را مرتفع سازد.

وی با تاکید به اینکه سهم هر بانک برای مشارکت در پروژه های نهضت ملی مسکن مشخص شود، بیان کرد: شهرداران موظف به بارگذاری اقدامات صورت گرفته در بافت های فرسوده هستند چرا که بر اساس هدف گذاری صورت گرفته گلستان در اجرای نهضت ملی مسکن در بافت های فرسوده و ناکارآمد طی ۶ ماهه نخست سال جاری باید جزو ۵ استان برتر کشور باشد.

زنگانه گفت: تمامی شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای استان موظف هستند تخفیفات لازم را برای طرح های نهضت ملی مسکن منظور کنند چرا که دولت در جبران این تخفیفات مساعدت های لازم را به آنها خواهد داشت.

وی افزود: از تعهد ۱۴ هزار واحد مسکن روستایی بنیاد مسکن تا کنون ۱۲ هزار و ۶۰۰ انعقاد قرارداد صورت گرفته و هدف گذاری لازم برای کسب رتبه اول کشور در این حوزه در سال‌جاری انجام شده است.

زنگانه تصریح کرد: چشم انداز مسکن استان برای سالجاری روشن و امید بخش است و تلاش ما بهره برداری از ۲۵۰۰ واحد شهری و ۶ هزار واحد روستایی در قابل نهضت ملی مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا