لایحه دو فوریتی درخواست اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی تیم بسکتبال آقایان شهرداری گرگان با رای چهار نفر از اعضای شورا به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ لایحه دو فوریتی درخواست اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای حمایت از تیم بسکتبال آقایان شهرداری گرگان با رای چهار نفر از اعضای شورا به تصویب رسید.
شهردار گرگان در این مورد گفت: برآورد ما از هزینه های تیم بسکتبال آقایان بین ۶۰ تا ۸۰ میلیارد تومان است که تلاش داریم ۵۰ درصد این هزینه را از طریق حامی مالی تامین کنیم.
سید محمدرضا سید النگی افزود: در حال رایزنی با چهار اسپانسر هستیم که تا کنون حمایت یک بانک از تیم شهرداری گرگان قطعی شده است.
وی از بیان رقم حمایت این بانک از تیم مذکور امتناع کرد.
همچنین لایحه دو فوریتی حمایت از ورزشکاران آقا و خانم به غیر از بسکتبال آقایان هم به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به تصویب ۷ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان رسید.
در این لایحه ۶۰ درصد این مبلغ برای ورزشکاران آقا و ۴۰ درصد برای ورزشکاران خانم در نظر گرفته شد که طبق شیوه نامه حمایت از هیئت های ورزشی تخصیص پیدا خواهد کرد.
محمد رضا عجم، عضو شورای شهر گفت: طبق نظر کمیسیون؛ تعداد ورزشکاران، تعداد قهرمانان کشوری، آسیایی، جهانی، تعداد ورزشکاران حاضر در لیگ برتر، دسته یک و دسته دو، میزان همکاری با هیئت در برنامه های اجرایی، میزان فعالیت و اهمیت دادن به کشف استعداد ها و رده های سنی مختلف، برگزاری دوره های مربیگری و میزان همکاری با سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری گرگان جزو فاکتور هایی است که هیئت های ورزشی طبق آن مورد سنجش قرار می گیرند.
گفتنی است حمید رضا آقا ملایی و ابوالفضل تجری غایبین یکصد و شصت و دومین صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان بودند و جلسه با حضور ۷ عضو شورا برگزار شد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا