شهردار گرگان با اشاره به اینکه شهرداری ها از رویکرد خدماتی و عمرانی عبور کرده اند، افزود: امروز باید رویکرد فرهنگی و اجتماعی در شهرداری حاکم باشد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ سید محمدرضا سیدالنگی در اولین جلسه شورای فرهنگی اجتماعی شهرداری گرگان در دوره جدید اظهار کرد: مباحث فرهنگی و اجتماعی برای بنده فوق العاده اهمیت دارد و شخصا تصمیم گرفته ام تا در همه جلسات شورای فرهنگی سر وقت حاضر باشم.

سیدالنگی افزود: زمانی رویکرد شهرداری خدماتی بود ، پس از آن عمرانی شد و الان رویکرد اجتماعی و فرهنگی دارد که نگاه خود بنده نیز به همین رویکرد است.

وی با اشاره به اینکه باید از رویکردهای گذشته عبور کنیم، تاکید کرد : همه واحدها و سازمان‌های تابعه شهرداری گرگان باید خود را با رویکرد جدید یعنی فرهنگی و اجتماعی سازگار نمایند.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: با مدل رویکردهای گذشته نمی توان شاهد اقدامات مثبت بود ، تنها با کار جهادی ، کار بیشتر از گذشته و انقلابی خودمان را باید به قله افتخار برسانیم.

سیدالنگی با اشاره به مباحث روز بیان کرد: الان دهه شصتی ، هفتادی ، هشتادی و نودی شناختی از انقلاب و گفتمان انقلاب ندارند و اینها بخاطر اینست که سازمان های متولی در این زمینه کم کاری کردند.

وی یادآور شد: به دلیل جو رسانه ای حاکم بر دنیا و سیطره آنها بر افکار مردم، افراد خاکستری که قدرت تحلیل ندارند معمولا در دام دشمن می افتند لذا رسالت شورای فرهنگی این ست که جهاد تبیین کند چون اگر به این افراد بصیرت داده می‌شد آنها متوجه اشتباه خود می شدند.

سیدالنگی ادامه داد: با آموزش می توان شهری ایرانی اسلامی درست کرد و مردم نیز همین را می خواهند، این رسالت بر گردن همه واحدهای شهرداری هست.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا