معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان از برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین زوج های جوان گرگانی و سایر شهرستانهای این استان با رویکرد تحکیم خانواده و فرزند آوری در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ حامد ملا حسنی در گفت‌وگو با گلستان رسا اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، زوج های جوان گلستانی که در سال های ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ ازدواج کرده اند و یکی ازشاخصه های مربوطه را داشته باشند، می توانند در تور ماه عسل وصال شیرین ثبت نام کنند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان افزود: زوجینی که شاخصه هایی شامل مهریه کمتر از ۱۴ سکه طلا یا معادل آن، دارا بودن سن مناسب (سن تشویقی وام ازدواج) و ازدواج آسان را داشته باشند و همچنین شرکت کنندگان در جشن وصال مشمول این طرح هستند.

وی گفت: از اهداف اجرای این طرح می توان به ایجاد فرصت یک سفر زیارتی ارزان و کیفی برای زوج های جوان، تقویت و تحکیم بنیان خانواده های نوپا با برنامه های توانمندساز و پشتیبانی مشاوره ای، ترویج فرزندآوری به موقع اشاره کرد که منجر به نشاط و استحکام زندگی مشترک و پایداری خانواده می شود.

وی در ادامه بیان کرد: در این تور برنامه های توانمند ساز در قالب آموزش ها و انتقال مفاهیم در بستر های متنوع و جذاب حضوری و مجازی در حوزه خانواده و جمعیت برگزار می شود.
انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا