رئیس کمیسیون مالیات،کار،تامین اجتماعی،حقوقی و حمایت های قضایی و مقرراتی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: تولید کنندگان گلستانی در شرایط بسیار سختی واحدهای تولیدی را مدیریت می‌کنند و به جای پرداخت‌های سنگین نیازمند تشویق هستند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ حمید سلیمانی در اولین جلسه این کمیسیون کمیسیون مالیات،کار،تامین اجتماعی،حقوقی و حمایت های قضایی و مقرراتی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با بیان اینکه مجموعه‌های تولیدی توان برخوردهای نامتعارف در حوزه مالیات و بیمه را ندارند، اظهار کرد: در حال حاضر تولید کنندگان بیشتر از آنکه دغدغه توسعه تولید و اشتغالزایی داشته باشند در ادارات بیمه و مالیات سرگردانند.

رئیس کمیسیون مالیات،کار،تامین اجتماعی،حقوقی و حمایت های قضایی و مقرراتی اتاق بازرگانی افزود: گلستان یکی از استان‌های کم برخوردار در کشور شناخته شده و به رغم اینکه در بخش طیور، کشاورزی و امنیت غذایی بسیاری از استان‌ها را تأمین می‌کند، اما از حمایت‌های ویژه ای برخوردار نیست.

وی گفت: نباید اجازه دهیم چراغ یک واحد تولیدی بنا بر رقم‌های سنگین مالیات و بیمه که بعضاً دریافت‌های نامتعارف است، خاموش شود، چرا که با وجود شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، دیگر روشن کردن آن، میسر نیست.

سلیمانی بیان کرد: تولید کنندگان گلستانی در شرایط بسیار سختی واحدهای تولیدی را مدیریت می‌کنند و به جای پرداخت‌های سنگین نیازمند تشویق هستند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا