سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از ثبت و رسیدگی بیش از ۱۰ هزار تماس تلفنی ثبت شده اتفاقات از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ ابوالفضل رحیمی اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ، بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ تماس تلفنی ثبت شده اتفاقات در سامانه ۱۲۲ انجام شده است که از این مقدار شش هزار و ۹۸۸ مورد در حوزه شهری و هزار و ۱۱۰ مورد در روستاها و بیش از دو هزار و ۶۰۰ مورد در سایر حوزه های دیگر چون فاضلاب ثبت و رسیدگی شده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: شهروندان شهرستان گرگان با ۶۰ درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و تعداد چهار هزار و ۲۲ مورد حادثه در شهر و روستاهای گرگان و ۸۸۰ حادثه در شهر و روستاهای گنبد ثبت و رسیدگی شده است که ۷۰ درصد تماس ها به این دو شهرستان اختصاص داشته است.

رحیمی در ادامه به تبیین نوع گزارش های دریافتی از مشترکین پرداخت و گفت: شکستگی لوله های اصلی و انشعابات، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب و نشتی یا خرابی شیرفلکه کنتور بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان در این مدت بوده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان اظهار داشت: مشترکین استان هرگونه نقص در ارائه خدمات، خرابی شبکه و انشعابات آب و فاضلاب و نظرات و پیشنهادات خود از طریق سامانه شبانه روزی  ۱۲۲ به این شرکت اطلاع دهند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا