استاندار گلستان گفت : جا نمایی سایت پسماند آزادشهر از ابتدا با شرایط استاندارد نبوده وجابجایی سایت پسماند آزادشهر در بازه قابل قبول و در همین دولت پس از بررسی های دقیق انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛علی محمد زنگانه در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه شهرستان آزادشهر ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا اظهار کرد: از مجموعه ۱۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوبات تسهیلاتی سفر ریاست جمهور، ۶۲۱ میلیارد تومان تسهیلات از منابع مختلف در اختیار شورای رشد ۸ درصدی شهرستان آزادشهر به ریاست فرماندار قرار گرفته تا بر اساس تمرکز زدایی و توجه به سهم متقاضیان شهری و روستایی، تعاونی ها و شرکت های دانش بنیان توزیع شود.
وی افزود :جا نمایی سایت پسماند آزادشهر از ابتدا با شرایط استاندارد نبوده و از بدو ورود به استان، در راستای کاهش آسیب های این سایت و کاهش مخاطرات زیست محیطی اقداماتی را صورت داده ایم.

وی گفت: جابجایی سایت پسماند آزادشهر در بازه قابل قبول و در همین دولت پس از بررسی های دقیق انجام خواهد شد و تلاش داریم در این دولت تدوین برنامه عملیاتی و اجرای آن را به انجام برسانیم و با تامین منابع لازم این مطالبه به حق مردمی را برآورده سازیم.

وی در ادامه گفت : اعتبارات استان در سال مالی ۱۴۰۰ به نسبت مشابه قبل دو برابر افزایش یافته است.

زنگانه گفت :متاسفانه حفر چاه های غیرمجاز و استفاده بی رویه از آب های زیرزمینی در استان موجب کاهش دبی چاه های آب شده و از این رو تخریب آب بندان های غیرمجاز در بستر رودخانه ها و پلمپ چاههای غیر مجاز امری ضروری است که حیات قریب به ۲ میلیون نفر مردم استان را با مخاطره روبرو کرده و وظیفه تمامی نخبگان علما و اقشار مختلف مردم آگاهی بخشی و مقابله با اینگونه رفتار ها است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا