استاندار گلستان از حضور گرایشات و قومیت ها در بین نامزدهای انتخاباتی خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ علی محمد زنگانه چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه در همایش نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان پیرامون نحوه تبلیغات انتخابات اظهار کرد:خوشبختانه از همه گرایشات، سلیقه ها و قومیت ها در بین نامزدها حضور دارند و با مشارکت بالای مردم می توانیم انتخابات پرشوری را در ۱۱ اسفند شاهد باشیم

استاندار گلستان افزود: رسانه ملی با نگاه جهادی و ایجاد ۶ شبکه برای ۶ حوزه انتخابیه همراهی ویژه ای در حوزه تبلیغات داشته است.

وی گفت:شبکه های تبلیغاتی با ظرفیت برنامه های ۲۰ دقیقه ای، مناظره ها، صفحات ایجاد شده در تلوبیون کمک زیادی به عدالت تبلیغاتی کرده است.

زنگانه در ادامه بیان کرد: هیات بررسی تبلیغات انتخابات از ظرفیت های بالایی برخوردار است که پیشتر آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته است.

وی همچنین گفت: علاوه بر شبکه های تلویزیونی، پنل های اینترنتی و شبکه های مجازی ظرفیت های نوینی هستند که در اختیار نامزدها قرار گرفته است.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: راهبرد های انتخابات برای ما طبق فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی افزایش مشارکت، ایجاد امنیت، برقراری سلامت و ارتقا رقابت است و انتخاب گزینه اصلح به برگزارکنندگان انتخابات هیچ گونه ارتباطی ندارد و یقیناً انتخاب اصلح حق مردم در ۱۱ اسفند است که با حضور با شکوهشان به نمایش خواهند گذاشت.

استاندار گلستان در پایان گفت: مردم استان مردمی با بصیرت هستند و گلستان جزو استان های است که در انتخابات های قبل همیشه نرخ بالای مشارکت را نشان داده است

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا