مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها گفت: در حال حاضر ۴۰۰ هزار نفر در سراسر کشور تحت پوشش این بنیاد قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ محمد جوادفولاد پور، در حاشیه مراسم اهدای جهیزیه که با حضور استاندار گلستان و جمعی از مسئولان استانی در گرگان برگزار شد، اظهار کرد؛ یکی از اصلی ترین محور ها مبحث خانواده است، که این نهاد با مشارکت و حمایت خیران در سراسر کشور ، ۱۲۱ هزار زوج جوان از این بنیاد را روانه خانه بخت کرده و گامی موثر در راستای محرومیت زدایی برداشتند.

مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه آبشارعاطفه ها افزود: ترویج ازدواج آسان یک طرح با موضوعیت خانواده است و حضور دولت مردان در این برنامه ها نشان دهنده اعتمادسازی در سطح کشور است.

وی تصریح کرد: بر اساس اهداف ترسیم شده، بنیاد در حوزه های فرهنگی، مذهبی، امداد رسانی، مدیریت بحران در معیشت هم فعالیت می کند.

فولاد پور گفت: یکی از مهمترین اصول بنیاد، ولایت مداری تمام خادمان این مجموعه است، که با روحیه جهادی امداد رسانی و در کاهش آسیب اجتماعی نقش بزرگی ایفا می کنند.
وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر ۴۰۰ هزار نفر تحت حمایت این بنیاد در سطح کشور هستند و با گذشت ۲۳ سال از فعالیت آن، اعتماد مردم و خیران بیشتر شده است.
وی در رابطه با برنامه های آتی بنیاد آبشار عاطفه ها در کشور گفت: ایجاد اشتغال و کارآفرینی،برگزاری مسابقات ورزشی و توسعه نمایندگی ها از برنامه های پیش رو است.

مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه آبشارعاطفه ها در خصوص برنامه های گروه جهادی گلستان و مازندران گفت: استانهای دیگر باید از این بنیادها الگو برداری کنند.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا