رییس کل دادگستری گلستان از شناسایی و دستگیری کارمند یکی از اداره های علی آبادکتول که با ادعای نفوذ در دادگستری ، از مردم پول می گرفت خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛رئیس کل دادگستری گلستان اظهار کرد: پس از آنکه کارمندان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به رفت و آمدهای زیاد  این فردمشکوک شدند ، وی را تحت نظر قرار گرفتند و پس از چند ماه رصد، متوجه شدند این فرد با این ادعا که با یکی از قضات دادگستری ارتباط دارد، کارچاق کنی می کند.
وی افزود: این فرد با ادعای تغییر رای پرونده به نفع یکی از طرفین از طریق نفوذ، از افراد پول می گرفت.

حیدر آسیابی در ادامه بیان کرد: کارمندان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان این کارچاق کن را هنگام دریافت پول ، بازداشت کردند .

وی گفت: بررسی ها و رصد چندماهه فعالیت های این فرد مشخص کرد، وی با هیچ فردی از دستگاه قضایی استان ارتباطی ندارد و با وعده های دورغ از مردم کلاهبرداری می کرد.

آسیابی تصریح کرد: شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در طول شبانه روز ، گزارش های مردم درباره  کارچاق کن ها و متخلفان در حوزه های قضایی و دستگاه های تابعه قوه قضاییه در استان را ثبت و ضبط می کند.

رئیس کل دادگستری گلستان در پایان گفت :با تلاش های حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان از ابتدای امسال تا پایان شهریور  ۲۴ کارچاق کن در حوزههای قضایی استان شناسایی و دستگیر شدند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا