معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: سامانه‌ای برای رصد و پایش پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و اقتصادی راه اندازی شده است تا احیانا کلنگی بر زمین نخورد که نمایشی از ناکارآمدی دولت باشد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ سیدعلی مهاجر در جلسه ستاد عالی هفته دولت اظهار کرد: در سالی که به ماموریت بسیار مهم برگزاری انتخابات ختم می‌شود، هفته دولت فرصتی است تا با تحقق راه‌برد مورد تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت ایمان و امید، انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری را رقم بزنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: قطعا فضای هفته دولت با تبیین و بیان عمل‌کرد موفق دولت و نمایش تحقق شعارهای دولت مردمی می‌تواند در امید آفرینی نقش مهم و اثرگذاری داشته باشد.

وی گفت: در این راستا ۱۶ کمیته ذیل ۴ کارگروه در ستاد و همچنین ستادهای شهرستانی تشکیل شده است تا با ایجاد فضایی پر نشاط و امیدآفرین در جامعه بستر مناسبی را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم نماییم.

مهاجر بیان کرد: عزم دولت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام یا شروع پروژه‌هایی است که تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد، از این‌رو سامانه‌ای برای رصد و پایش پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و اقتصادی راه اندازی شده است تا احیانا کلنگی بر زمین نخورد که نمایشی از ناکارآمدی دولت باشد.
راه اندازی سامانه ای برای رصد پروژه های عمرانی و اقتصادی

وی تصریح کرد: لازم است تمام ظرفیت رسانه‌ای در این هفته به تبیین صحیح و واقعی از عمل‌کرد دولت و نظام اسلامی بپردازند به گونه‌ای که انگیزه و نشاط اجتماعی را در جامعه ایجاد نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مطمئنا دولت‌ها با گرایشات سیاسی مختلف در سایه نظام انقلاب اسلامی تشکیل شده‌اند و عمل‌کردشان عمل‌کرد نظام است، لذا باید هفته دولت را فرای گرایشات سیاسی نگاه کرد و در گام دوم انقلاب به دستاوردهای نظام اسلامی بپردازیم و تبیین کنیم.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا