استاندار گلستان گفت: گلستان جزو سه استان کشور بوده که طی دو سال اخیر در بخش کشاورزی، خدمات و صنعت رشد مثبتی را کسب کرده است و شاهد رشد۷/۹درصد در حوزه صنعت بودیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان رسا؛ علی محمد زنگانه در قرارگاه خبری شهید همدانی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: امروز بسیاری از مقوله ها که به عنوان راهبرد اعلام کردیم به منصه ظهور رسیده است و گلستان از نظر حکمرانی خوب، استانی پیشرو محسوب می شود

استاندار گلستان با بیان اینکه در آستانه سفر رئیس جمهور به گلستان قرار داریم، افزود: هفته دولت فرصت خوبی برای اطلاع رسانی پروژه ها و دستاوردها است و این پروژه ها در سفر رئیس جمهور به صورت متمرکز و رسمی افتتاح خواهد شد.

وی گفت:  طبق آمار گلستان جزو سه استان کشور بوده که طی دو سال اخیر در بخش کشاورزی، خدمات و صنعت رشد مثبتی و قابل توجهی را تجربه کرده است.

وی اضافه کرد: علی رغم خشکسالی بی سابقه بصورت متناوب وسال زراعی قبل و کاهش بارش ها در بخش کشاورزی رشد مثبت را شاهد بودیم و در بخش  صنعت توانستیم  به رشد ۷.۹ درصدی  برسیم.

زنگانه بیان کرد: در ابتدای دولت، میانگین درآمد سرانه گلستان ۴۷.۴ درصد از میانگین درآمد سرانه کشوری بود که اکنون به بالای ۵۰ درصد رسیده است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا