فرمانده انتظامی علی آباد کتول از رهایی گروگان در عملیات مشترک پلیس گلستان و کرمان خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سرهنگ “حسین نوروزی” اظهار کرد: بدنبال اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر آدم ربایی و گروگان گیری در علی آباد کتول، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول افزود: طی بررسی ها مشخص شد متهمان با دو دستگاه خودروی سواری گروگان را از جلوی درب منزل ربوده و به مکانی نا معلوم متواری شده اند.

وی گفت: با اشراف و اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیس، رد پای متهمان در استان خراسان شمالی شناسایی که پس از هماهنگی قضائی و با سرعت عمل ماموران، ۳ نفر از آنان دستگیر شدند.

نوروزی با بیان اینکه طی تحقیقات مشخص شد گروگان توسط اعضای دیگر باند به استان کرمان منتقل شده است، خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران و همکاری پلیس کرمان، مخفیگاه متهمان شناسایی که طی عملیاتی هدفمند گروگان آزاد شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات و در تعقیب و گریز با آدم ربایان، یکی از متهمان دستگیر و متهم دیگر طی درگیری با ماموران انتظامی مجروح و پس از انتقال به مراکز درمانی فوت کرد.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول در پایان با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد، گفت: متهمان در تحقیقات تخصصی پلیس انگیزه خود از این اقدام را اختلافات مالی با خانواده گروگان اعلام کردند.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا