فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در آستانه سفر دوم رئیس جمهور به گلستان؛ یکصدایی همه اقشار، رسانه ها و مسئولان منجر به تصمیمات درست هیئت دولت می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ سردار علی ملک شاهکویی در نشست خبری جام رسانه ای امید اظهار کرد: امروز تقابل و جبهه سازی سریع در فضای مجازی و رسانه ها، دنیا را حرکت می دهد.

فرمانده سپاه نینوا افزود: همه ی جهان این سلاح را در اختیار دارند و می توانند از آن به نفع خود بهره ببرند که دیدیم در طوفان الاقصی، حماس به درستی از این سلاح استفاده کرد.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس رادیو بی بی سی پر مخاطب ترین کانالی بود که مردم ایران دنبال می کردند، این شبکه رادیویی مدام پیروزی صدام را نوید می داد و مردم را از دفاع باز میداشت اما نتوانست موفق عمل کند.

سردار ملک شاهکویی بیان کرد: نقش رسانه های گلستان در دوران اغتشاشات بسیار پررنگ بود و دفاع آنان از نظام باعث شد این استان مثال زدنی شود.

وی گفت: سفر دوم رئیس جمهور به گلستان بسیار حائز اهمیت است و یکصدایی همه اقشار، شیعه و سنی و رسانه ها در تصمیم گیری های درست هیئت دولت در استان بسیار مهم است.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه امروز زمان ناامید کردن مردم نیست، گفت: نقش رسانه در امید آفرینی و دستاورد های انقلاب اسلامی بسیار پررنگ بوده و اگر شبانه روز دستاورد های انقلاب در استان گلستان را بیان کند باز هم فرصت کم می آورد.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا