تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین مسابقه از سری رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور ۸۹ بر ۷۷ حریف خود تیم لیموندیس فارس را شکست داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ بازی دوم مرحله پلی اف لیگ برتر بسکتبال شامگاه سه‌شنبه شب در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد، شهردای‌گرگان در کوارترهای اول و چهارم به پیروزی رسیدند، اما در کوارترهای دوم و سوم بازی را واگذار کردند اما در نهایت پیروز شدند.
تیم شهرداری گرگان در کواتر اول با نتیجه ۲۱ بر ۲۶ به پیروزی رسید و در کوارتر دوم با نتیجه ۱۶ به ۱۹ مغلوب مهمان خود شدند، اما در مجموع ۲ کوارتر با نتیجه ۴۲ بر ۴۰ به نفع خود تمام کردند.
در کوارتر سوم با نتیجه ۱۹ به ۲۲ شکست خوردند و در کوارتر چهارم و پایانی بازیکنان شهرداری ۲۸ بر ۱۵ پیروز شدند تا در نیمه دوم هم به برتری ۴۷ بر ۳۷ دست یابند.

امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان میدان از لحاظ آماری محمد سینا واحدی بازیکن تیم شهرداری با امتیاز ۲۶ امتیاز و وحید دلیرزهان بازیکن تیم لیموندیس با اثرگذاری ۲۹ ریباند شناخته شدند.

این مسابقه دومین بازی از سه مسابقه مرحله پلی‌آف (یک چهارم نهایی) بود و هر تیمی که زودتر به سه پیروزی دست پیدا کند راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد.
انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا