دادستان مرکز استان گلستان از توقیف ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اموال حاصل از قاچاق موادمخدر در استان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ محمود اسپانلو اظهار کرد: یکی از مهم ترین کارهایی که در سال ۱۴۰۲ در استان انجام شد و قابل عرضه به کشور است، ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان موادمخدر بود.

دادستان مرکز گلستان افزود: سال گذشته ۱۹ پرونده مهم در حوزه موادمخدر و پولشویی در استان تشکیل شد که با مدیریت متمرکز و اقدامات پیچیده و ابتکاری که در دادسرای مرکز استان صورت گرفت ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان فقط در مرحله تحقیق و به منظور جلوگیری از نقل و انتقال این اموال توقیف شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش ۱۵ درصدی وقوع سرقت در استان طی سال گذشته اشاره کرد.

اسپانلو در ادامه بیان کرد:۲۲ هزار وسایل نقلیه توقیفی در استان تعیین تکلیف شده و تعداد ۵۶۷ دستگاه موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ های استان وجود دارد و مابقی وسایل نقلیه کمتر شش ماه از توقیف انها گذشته است.

وی تصریح کرد: با تشکیل کمیته ابتکاری وصول مطالبات بانکی سال گذشته ۱۸۴ میلیارد تومان از مطالبات بانکی را وصول شده است.

دادستان مرکز گلستان در پایان گفت: پیگیری توسعه اردوگاه ماده ۱۶ توسکستان و ایجاد کمپ ۵۰۰ نفره برای معتادان شرق استان در گنبدکاووس و ایجاد مجتمع شوق زندگی در گرگان و نیز از اقدامات شاخص سال گذشته در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی بود.
انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا