معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای گلستان از وارد مدار شدن چهار حلقه چاه آب شرب به شبکه آبرسانی شهر گرگان طی یک ماه اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ داود گیلک از وارد مدار شدن چهار حلقه چاه آب شرب ( فیض آباد- شماره هفت و ۱۴ شرق گرکان و فتحه باغ یک) به شبکه آبرسانی شهر گرگان طی یک ماه اخیر خبر داد و اظهار کرد: همچنین چاه شماره چهار شرق گرگان در حال عملیات حفاری است که تا اواخر مرداد ماه سال جاری وارد مدار می شود.

وی افزود: چاه سیاه تلو و جعفرآباد در حال انجام مراحل انتخاب پیمانکار است وهمچنین چاه فتحه باغ دو هم حفاری شده و درحال انجام تشریفات انتخاب پیمانکار برای اجرای تاسیسات سرچاهی و خط انتقال به مخزن شصت کلاته (آلوفن) است.

گیلک تصریح کرد: ادامه عملیات احداث چهار مخزن بتنی به حجم ۲۲ هزار مترمکعب شامل، قلعه حسن(شهدای مدافع سلامت) سیاهتلو، شصت کلاته و گلشهر توسط شرکت آب منطقه ای با جدیت در حال انجام و امید است بخش اعظم آن تا پایان سال جاری وارد مدار بهره برداری شود.

وی بیان کرد: همچنین جانمایی پنج حلقه چاه جدید در دستور کار قرار گرفته است که پس از تامین اعتبار، عملیات اجرائی آن آغاز خواهد شد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا