معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: سایر دستگاه ها به میزان وظیفه مندی با این نهاد آینده ساز همکاری و همراهی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان به ریاست سید علی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و با حضور سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش استان و دیگر اعضا برگزار شد.

مهاجر در این جلسه با اشاره به اینکه توجه به مقوله آموزش و پرورش همواره مورد توجه بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش استاندار گلستان ما در دو طرح بسیار پراهمیت پاک و نماد، استان پایلوت در سطح ملی هستیم.

وی افزود: اقدامات انجام شده در زمینه مدارس هیات امنایی، اجرای مصوبات و همچنین سرود ملی رضوی بسیار ارزشمند است و لازم است سایر دستگاه ها به میزان وظیفه مندی با این نهاد آینده ساز همکاری و همراهی داشته باشند.

در این جلسه پیرامون جذب نیرو و اجرای ماده ۲۸، مدارس هیات امنایی، سرویس حمل و نقل دانش آموزان استثنایی و بند دال تبصره ۵ قانون بودجه ۱۴۰۲، اجرای ۹۳ درصدی مصوبات جلسات شورا، اعتبارات طرح پاک و نماد، میزبانی جشنواره سرود ملی رضوی تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا