دادستان مرکز استان گلستان گفت: در قانون حمایت از جوانی جمعیت، مجازات درجه ۵ برای کسانی که این قانون را اجرا نمی کنند پیش بینی شده است و بر همین اساس در نامه نگاری به تمام روسای بانکها، به آنها درباره تاخیر در پرداخت وام ازدواج هشدار داده شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛ محمود اسپانلو اظهار کرد: با پیگیری دادستان مرکز استان گلستان، وام ازدواج نزدیک به ۸۶ درصد افراد متقاضی در مرداد ماه پرداخت شد .

دادستان مرکز استان افزود: خرداد امسال، میزان پرداخت وام ازدواج به زوج های جوان، ۳۳ درصد بود که از باب پیگیری حقوق عامه به موضوع ورود و با نامه نگاری، به بانکها بر پرداخت سریع تر وام ازدواج ، تاکید کردیم.

وی گفت: با پیگیری های انجام شده، مرداد امسال از ۳ هزار و ۹۸۷ متقاضی که ثبت نام کرده بودند ۳ هزار و ۴۰۹ نفر وام ازدواج خود را دریافت کردند که نزدیک به ۸۶ درصد متقاضیان را تشکیل می دهد.

دادستان اسپانلو افزود: بقیه متقاضیان هم در مرحله تکمیل پرونده هستند و پس از تکمیل این فرآیند، وام ازدواج خود را دریافت می کنند.

وی گفت: با همکاری موثر بانکهای استان شاهد رشد خوبی در پرداخت وام ازدواج هستیم.

وی گفت: در قانون حمایت از جوانی جمعیت، مجازات درجه ۵ برای کسانی که این قانون را اجرا نمی کنند پیش بینی شده است و بر همین اساس در نامه نگاری به تمام روسای بانکها، به آنها درباره تاخیر در پرداخت وام ازدواج هشدار داده شد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا