استاندار گلستان گفت: پسندیده نیست که مدیران در جایگاه مسوولیتی خود با یکدیگر منازعه و اختلاف داشته باشند و توصیه می‌کنیم با پذیرش اشتباه احتمالی نسبت به یکدیگر گذشت داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ علی‌محمد زنگانه در جلسه شورای مدیران استان اظهار کرد: پسندیده نیست که مدیران در جایگاه مسوولیتی خود با یکدیگر منازعه و اختلاف داشته باشند و توصیه می‌کنیم با پذیرش اشتباه احتمالی نسبت به یکدیگر گذشت داشته باشیم و خطاهای هم را ببینیم و به هم گوشزد کنیم و در رفع آن در کنار همدیگر تلاش کنیم.

وی ادامه داد: منازعه و اختلاف، مسوول را از مسیر خدمت به مردم دور می‌سازد.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه امسال برگزاری انتخابات را پیش رو داریم، تصریح کرد: اقدامات خود را به مردم بگویید تا دشمن با بیان مسائل غیر واقع نتواند به اهداف خود دست یابد.

وی‌افزود: هرگونه اقدام له یا علیه نامزد انتخاباتی توسط مدیران و مسوولان و کارکنان دستگاه‌ها ممنوع است و در صورت مشاهده این مسئله برابر مقررات با نیروی متخلف برخورد خواهد شد.

استاندار گلستان تاکید کرد: بهترین اقدام ممکن در شرایط فعلی بیان خدمات انجام شده به مردم است.

زنگانه افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند و وظیفه داریم به آنها بگوییم که خادمانشان در دولت سیزدهم چه اقدامات برجسته‌ای را در استان گلستان انجام داده و در مسیر اجرا دارند.

وی با اشاره به شعار سال، اضافه کرد: هر کدام از مدیران وظیفه دارند در موضوع شعار سال و اقدامات جمعی استان نقش آفرین باشند.

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت موضوع رفع تنش آبی، تصریح کرد: در این بخش ۱۰۹ مصوبه مختلف داشتیم و به هیچ عنوان هیچگونه کوتاهی و‌تعلل در اجرای مصوبات و‌ همچنین در موضوع لایروبی رودخانه‌ها پذیرفته نیست و اجرای این مصوبات بدون فوت وقت اجرایی شود.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا