مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: قطعا بخشی از موفقیت های حوزه سرمایه گذاری صنعتی در استان گلستان مدیون بانوان کارآفرین استان است.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ درویش علی حسن زاده در نخستین همایش تجلیل از بانوان کارآفرین استان گلستان که با حضور بانوان کارآفرین استان برگزار شد، اظهار کرد:در سال ۱۳۵۷و پس از انقلاب اسلامی ایران تعداد ۵۶ واحد صنعتی در گلستان فعال بوده و در حال حاضر تعداد یک هزار و ۱۷۳ واحد صنعتی با اشتغال ۲۹ هزار و ۶۳۳ نفر در استان فعالیت دارد که در حوزه سرمایه گذاری رشدی ۲۷۰ برابری را شاهد بوده ایم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان افزود: قطعا بخشی از موفقیت های حوزه سرمایه گذاری صنعتی در استان گلستان مدیون بانوان کارآفرین استان است.

وی گفت: همواره شاهد فعالیت مدیران بانوی موفقی در سطح استان بوده ایم ، بعنوان مثال در حوزه اصناف و بازار ۱۴ اتاق اصناف در سطح استان فعالیت می نمایند که روسای دو اتاق اصناف از بانوان توانمند استان هستند.

حسن زاده تصریح کرد: تعدادی از روسای اتحادیه های صنفی کلیدی استان و شهرستانها از بانوان هستند.

وی در ادامه بیان کرد: یکی دیگر از مهمترین حوزه هایی که جا دارد از جایگاه و نقش بانوان در آن تقدیر نمائیم، فرش دستباف است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان در پایان گفت: در حال حاضر بیش از ۳۸ هزار بافنده زن در استان مشغول فعالیتند که بسیاری از آنها گمنام هستند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا