معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: دشمن برای انتخابات امسال عدم همراهی نخبگان برای ثبت نام و مشارکت ۱۰ درصدی واجدین شرایط را پیش بینی کرده اما تعداد داوطلبان ثبت نامی ما در استان ۲ برابر دوره قبل و ثبت نام بانوان هم ۲۲۹ درصد رشد داشت.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ سید علی مهاجر در مراسم متمرکز معرفی پروژه های عمرانی و اقتصادی علی آبادکتول اظهار کرد: امروز تنها راه مقابله با جنگ دشمن جهاد تبیین است و هفته دولت هم بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی و دولت های آن بالاخص دولت سیزدهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: در مقابل با جنگ روایت ها، نبرد رسانه ای و فضای محصور کننده شبکه اجتماعی و فضای مجازی راه علاج وسوسه تبلیغاتیِ اثرگذار بر ذهن جوان و نوجوان تبیین است.

وی گفت: دشمنان انقلاب در قالب جنگ ترکیبی و فضای مجازی با کم‌رنگ جلوه دادن دستاوردهای یا با شبهه افکنی و آمارسازی نادرست به دنبال آسیب زدن به ایمان و امید به آینده مردم هستند.

وی بیان کرد: دشمن برای انتخابات امسال عدم همراهی نخبگان برای ثبت نام و مشارکت ۱۰ درصدی واجدین شرایط را پیش بینی کرده اما تعداد داوطلبان ثبت نامی ما در استان ۲ برابر دوره قبل و ثبت نام بانوان هم ۲۲۹ درصد رشد داشت.

مهاجر افزود: با همه این مباحث و حضوردشمن همچنان با روایت های نادرست به دنبال القای ناکارآمدی نظام و ناامید کردن مردم است که همه باید با تبیین صحیح اقدامات انجام شده و بیان دستاوردهای نظام توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

به گفته وی، امروز جهاد تبیین به فرموده رهبر معظم انقلاب یک فریضه فوری و قطعی است باید مورد توجه همگان بالاخص کارکنان دولت قرار گیرد.

وی در خاتمه گفت: وظیفه همه ماست که با حفظ وحدت و همبستگی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب به مسیر پیشرفت و رسیدن به قله ها ادامه دهیم.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا