نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی از پروژه سالن ورزشی شش هزار نفری که دغدغه سه ساله مردم گرگان است خبر داد و گفت: از رئیس جمهور درخواست داریم به این موضوع ورود کند.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ رمضانعلی سنگدوینی در حاشیه رقابت تیم بسکتبال شهرداری گرگان و مهرام در سالن امام خمینی (ره ) گرگان اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت و کمبودهایی که در این سالن وجود دارد، تیم بسکتبال گرگان بازی اول خود را بسیار عالی پشت سر گذاشت و انصافا از حضور این همه هوادار و تماشاچی با وجود این شرایط لذت بردم و به شوق آمدم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات سفر اول رئیس جمهور به گلستان، افزود: در سفر اول، یکی از مصوبات دولت، ساخت سالن ورزشی ۶ هزار نفری بود، یعنی دولت متعهد شد که در سه سال ۵۰ میلیارد تومان تخصیص دهد تا سالن به بهره برداری برسد اما هنوز هیچ اقدامی در این مورد از طرف مدیران مربوطه استانی صورت نگرفته است.

وی گفت: همت و تلاش دولت باید تمرکز بر روی این پروژه ورزشی باشد، زیرا به عنوان مهم ترین پروژه عمرانی شهرستان گرگان و حتی استان گلستان به شمار می رود.

وی در ادامه بیان کرد: از سفر هیئت دولت تا کنون دو سال می گذرد و یکسال دیگر هنوز فرصت وجود دارد و از رئیس جمهور درخواست دارم که در این موضوع ورود کند.

سنگدوینی تصریح کرد: مطمئن باشید اولین مطالبه بنده در مجلس، پیگیری ساخت سالن ورزشی شش هزار نفری گرگان خواهد بود.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور هوادار و تماشاچی در سالن امام خمینی تاکید کرد: هیچ برنامه ای نمی تواند، این تعداد جمعیت را با نشاط و شادابی که دارند در یکجا جمع کند، لذا بازی بسکتبال، یک فرهنگ و ورزش به شمار می رود، که با هم تلفیق و در نهفته شده اند و اگر بسکتبال نباشد نشاط و شادابی اینگونه مثال زدنی وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به تماس های وزیر ورزش با رئیس فدراسیون بسکتبال مبنی بر میزبانی بازی های خارجی گفت: از رئیس فدراسیون خواسته شده که بازی های خارجی به میزبانی گرگان باشد، اما به دلیل عدم استاندارد چند مورد در سالن، درخواست میزبانی رد شده است، که البته سالنهای کشورهای دیگر مثل لبنان و عراق هم از سالن امام خمینی بالاتر نیست.

وی اضافه کرد: بهتر است که شهرداری گرگان از پول مردم برای سکو، جایگاه این سالن همکاری لازم را انجام دهد، زیرا این تیم برای مردم و گرگان است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: از رئیس فدراسیون درخواست می کنم بازی های تیم بسکتبال شهرداری گرگان را در این سالن به میزبانی گرگان برگزار کنند.

انتهای پیام

خبرنگار فاطمه زمانی

  • منبع خبر : گلستان رسا