رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین گلستان به مناسبت حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند پیامی صادر کرد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ محمد شهرکی رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین گلستان به مناسبت حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند پیامی با شرح زیر صادر کرد:

 

بســمه تعـــالی

ملت غیــور ایـران، مردم شـریف گلسـتان

سلام علیـــکــم،

آفرین و مرحبا به شما مردان و زنان هوشیار و  بیـــدار کــه روز جمــعه یـازدهـم اسفــنـد مــاه حمـــاســه آفـریــدیـد و خــوش درخـشـیدید تـا نقـشه هـای شـوم دشمـنان تـا دنـدان مصـلح نقش بر آب شـود و تیرشان به سنگ بخـورد.

خسته نباشید عرض می کنم خدمت عـوامل اجــرائی، هیـئت نــظارت، نیـروهـــای نـظامـی و انتظامی و سربازان گمـنام امام زمـان(عج) کــه با درایــت و صبـوری این انتـخـابـات با شکـوه را به بهتـرین شکل ممـکن و بـدور از چــالش برگــزار کردند.

تبریـک و شـادبـاش می گـویـم به منتـخبین مردم در مجلس خبــرگان رهبــری و مجلس شـورای اسـلامی، امیـد به اینـکه با الهـام از آیات و احادیث پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری نمـاینـدگان شایسـته ای بـرای مـردم باشـند و همگـی دست در  دسـت هــم بـرای عزت، عظمت و سربلندی ایـران جـان تلاش جهادی داشته باشیم.

شایسته است سایر کاندیداهــا که به تائید شورای محترم نگهبان شایستگی حضور در مجلـس را داشته و توانمـند هستند به آرای مـردم احتـرام بگـذارنـد تا رقـابت تبـدیل به رفاقت شود.

از خیرین هم به واسـطه ی حضـور وحـدت آفرین و امیدبخـش شان در عـرصه ی مهـم انتخابات صمیـمـانه سپاسگــزارم و انتـظار دارم همچون سنوات گـذشته در آســتانـه ی. بهــار قــرآن (مــاه رمضـان) و بهـار طـبیعت (عیـد نـوروز)در فعـالیت های نوعــدوسـتانه پیش قـدم و ثابت قدـم باشیم.

خدایــا چنان کن، سرانجــام کـار

تو خشــنود باشـی و مــا رسـتگار

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا