سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: امروز شاهد نمایش خوبی از بازیکنان گرگان بودیم که حاصل آن نتیجه ۹۵ بر ۸۲ بود.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا؛ کریم علمی سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان امشب بعد از دیدار مقابل آویژه صنعت مشهد اظهار کرد: این برد ثمره پشتکار و تلاش بازیکنان و کادر فنی بود و آن را به مردم خوب گرگان و هواداران تبریک می گویم.

علمی افزود: بعد از باخت هفته قبل مقابل ذوب آهن و سرماخوردگی تعدادی از بازیکنان ، امروز اما شاهد نمایش خوبی از بازیکنان گرگان بودیم که حاصل آن نتیجه ۹۵ بر ۸۲ بود.

وی با اشاره به مصدومیت کاپیتان تیم شهرداری گرگان گفت: محمد جمشیدی در همان ابتدای بازی در برخوردی که با حسین زاده بازیکن مشهد داشت دچار شکستگی بینی شد و به بیمارستان منتقل تا تحت مداوا قرار بگیرد.

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پاسخ به این سوال که آیا کاپیتان جمشیدی به بازی‌های آسیایی می رسد ، بیان کرد: این بازیکن فعلا در بیمارستان تحت مداوا بوده و امیدواریم اتفاقی برای وی نیفتد و به بازی‌های آسیایی برسد.

علمی اضافه کرد: تیم شهرداری گرگان شنبه به تهران می رود و روز یکشنبه یک بازی سخت با تیم مهرام دارد و بعد از بازی، همان شب به سمت بیروت پرواز خواهد کرد.

وی گفت : شهرداری گرگان روز ۳۰ آذر در بیروت در اولین بازی خود به مصاف الریاضی لبنان می رود و این اولین حضور شهرداری گرگان در آسیا خواهد بود که انتظار داریم مردم و هواداران حمایت کنند تا نتیجه خوبی رقم بخورد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا