فرمانده انتظامی گرگان گفت: متهم پس از جلب اعتماد شاکی، با صدور چک بلامحل ۱۰ میلیارد تومانی، اقدام به کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری گلستان رسا ؛ سرهنگ علی تجری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بدنبال شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی از وی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گرگان ادامه داد: طی بررسی ها مشخص شد متهم پس از جلب اعتماد شاکی، با صدور چک بلامحل ۱۰ میلیارد تومانی از شرکت تولیدی وی مواد سمی خرید کرده و زمانی که مالباخته به بانک برای نقد کردن چک مراجعه کرده متوجه می شود حساب بانکی مربوطه خالی می باشد.

وی گفت: در همین راستا با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی، مخفیگاه متهم شناسایی و پس از کسب مجوز قانونی طی عملیاتی دستگیر شد.

سرهنگ تجری تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات موجود، به جرم خود اقرار و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: در انجام هر نوع معامله به ویژه معاملههایی با رقمهای بالا دو طرف حتما باید از معتبر بودن فرد اطمینان حاصل کنند و سپس با عقد قرارداد دارای مشخصات محل سکونت، محل کار و … اقدام به امضای قرارداد کنند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا