مدیرکل زندان‌های گلستان از آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی با بخشش شاکیان و کمک ۲ و نیم میلیارد تومانی خیر خوشنام گنبدی خبر داد و گفت: شرایط آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار و نیازمند از زندان‌های استان گلستان فراهم شد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ غلامرضا سرلک اظهار کرد: صبح امروز در زندان گرگان و روز گذشته در زندان گنبد، با حضور مسئولین و خیّر نام‌ آشنای گنبدی ، با دعوت جمعی از شکات زندانیان بدهکار، جلسات صلح وسازش جهت اخذ رضایت از شاکیان و پرداخت بدهی زندانیان نیازمند برگزار شد.

مدیرکل زندان‌های گلستان افزود: مبلغ کل بدهی زندانیان بدهکار ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که بیش از نیمی از این مبلغ را شکات به حرمت ماه مبارک رمضان، بصورت رضایتمندانه بخشیدند.

وی در ادامه بیان کرد: مابقی بدهی به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۵۰میلیون تومان را خیر خوشنام گنبدی «حاج محمد شهرکی» پرداخت کرد و شرایط آزادی ۲۰۰ زندانی نیازمند و بدهکار و کمتر از ۵۰میلیون تومان، از زندان‌های استان فراهم شد.

عضو شورای قضایی گلستان در پایان گفت: این خیّر در ابتدای ماه رمضان نیز در مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ۴۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان بصورت نقدی و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب بسته های معیشتی به خانواده زندانیان نیازمند کمک کرد.
انتهای پیام

  • منبع خبر : گلستان رسا