مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت ۲۵ کیلومتر از محورهای روستایی بخش داشلی برون شهرستان گنبدکاووس با اعتبار ۳۷ میلیارد خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ عادل مصدقی در آیین عملیات اجرایی که با حضور استاندار و معاونین وی، ائمه جمعه و مدیران دستگاههای اجرایی گنبد برگزار شد، اظهار کرد: عملکرد بهسازی و روکش آسفالت محورهای روستایی این شهرستان با اجرای این عملیات به ۱۱۰ کیلومتر می رسد.

مدیر کل راهداری گلستان افزود: راههای روستاهای امان تپه، ترشک لی، کرند، قره دونگ و هوتن از روستاهای بخش داشلی برون گنبد است که در دستور کار بهسازی و روکش آسفالت قرار دارد.

مصدقی با اظهارامیدواری از اینکه ابلاغ اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان منجر به خدمات رسانی بهتری به مردم خواهد شد، بیان کرد: طی دو سال گذشته از دولت سیزدهم ۸۵ کیلومتر از راههای روستایی حوزه گنبد کاووس بهسازی و روکش آسفالت شد.
مدیر کل راهداری گلستان در پایان گفت: طول راههای استحفاظی شهرستان گنبد کاووس یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر است که حدود ۵۰ درصد از این راهها روستایی است و روستاییان منطقه سزاوار بهره مندی از یک راه مناسب و آسفالته و مطلوب هستند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا