مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان از آغاز پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی در استان گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سید محمد حسینی  از آغاز ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی در گلستان خبر داد و اظهار کرد: اولین متقاضی دریافت تسهیلات  از آق قلا به بانک معرفی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان افزود:  با پیگیری های صورت گرفته  سهم گلستان در نهضت ملی مسکن روستایی امسال به ۱۲۰۰۰ واحد مسکونی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه کارمزد این تسهیلات ۵ درصد و بازپرداخت آن ۲۰ ساله است بیان کرد: کلیه متقاضیان دریافت این تسهیلات در روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵۰۰۰ نفر می توانند پس از اخذ پروانه ساختمانی به بنیاد مسکن شهرستان خود مراجعه کنند

حسینی تصریح کرد: به متقاضیانی که در سنوات قبل از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی استفاده کرده اند اما موفق به تکمیل و بهره برداری از واحد مسکونی خود نشده اند نیز مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان دیگر در قالب متمم تسهیلات پرداخت می شود
مدیرکل بنیادمسکن گلستان در پایان گفت: امسال ۴۲۰۰ میلیارد تومان برای احداث ۱۲۰۰۰ واحد مسکونی در روستاهای گلستان و شهرهای شهرهای زیر ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت تامین اعتبار شده است.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا