معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از اجرای اقدامات بهاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز با شعار گرگان شهر پاکیزه در این شهر خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ احمد سالاری در جلسه کمیته زیباسازی با موضوع آماده سازی فضای شهری، گل کاری و استقبال از بهار با حضور اعضای کمیته زیباسازی در دفتر معاونت محیط زیست و خدمات شهری اظهار کرد؛ هدف از بررسی طرح ها و اقدامات اجرایی، معرفی شهر گرگان و ظرفیت های موجود آن با بهره گیری از مصالح بومی و تاکید بر صرفه جویی در هزینه ها با نگاه زیبایی شناسی و فراهم نمودن بستر مناسب برای استفاده شهروندان و گردشگران و مسافران نوروزی است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری گرگان افزود: با توجه به تاکیدات مدیریت شهری در خصوص عدالت در توزیع خدمات، امسال نیز همانند سال گذشته به محلات کم برخوردار توجه ویژه ای شده است.

وی تصریح کرد: شهرداری گرگان با شعار «گرگان، شهر پاکیزه» به استقبال بهار ۱۴۰۳ می رود و با توجه به مصادف شدن سال نو با ایام ماه مبارک رمضان تلاش شده به زیست شبانه توجه خاصی شود و در این راستا در گل کاری ها، المان ها و طرح های نوروزی از نورپردازی بیشتر استفاده خواهد شد.

سالاری یادآور شد: طرح استقبال از بهار، همه ساله از اول اسفند ماه با هدف انجام اقدامات کالبدی، زیرسازی معابر، رنگ آمیزی بهسازی و آسفالت معابر، هرس درختان، کاشت نهال، آراستگی، نظم و انضباط شهری در تمام محلات شهر گرگان آغاز و به پیشواز بهار طبیعت می رود.

رییس کمیته زیباسازی شهرداری گرگان در پایان تاکید کرد: تلاش ما بر این است در کنار اقدامات خدماتی و زیباسازی شهر با اجرای برنامههای متنوع گردشگری و تفریحی فضایی را ایجاد کنیم که هم شهروندان گرگانی از آن بهره ببرند و هم تمایل مسافران نوروزی را برای بازدید دوباره از شهر پاکیزه گرگان را رقم بزنیم.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا