معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه حدود یکماه از طرح راهداری زمستانه می گذرد، گفت: مشکلی تاکنون در این طرح وجود نداشته و عملیات راهداری بخوبی و با برنامه ریزی در حال انجام است.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ سلیم اصغری اظهارکرد: با نفوذ سامانه سرد و بارشی به استان از عصر دیروز شنبه به عوامل راهداری ستادی و شهرستانی هماهنگی ها و آمادگی های لازم داده شد تا بهنگام شروع بارش ها، اقدامات لازم را بعمل آورند.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: از ظهر دیروز شاهد ریزش باران در پایین دست و برف در محورهای کوهستانی توسکستان، خوش ییلاق، اولنگ، جنگل گلستان، درازنو و افراتخته تا ارتفاع ۵۰ سانتی متر بوده ایم.

اصغری در ادامه گفت: با توجه به سفید پوش بودن تمام محورهای کوهستانی و لغزندگی و سرخوردگی؛ از هم استانی ها درخواست می شود که از تردد غیرضروری در آنها خودداری شود و در صورت تردد، حتما زنجیر چرخ به همراه داشته و نحوه بستن آن را آموزش دیده باشند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت راهداران تا برفروبی و نمک پاشی کامل راهها و فروکش کردن آب در محدوده پل بایلر ادامه دارد، گفت:همکاران اداره کل در مرکز مدیریت راههای استان شبانه روزی حضور دارند و سامانه ۱۴۱ نیز برای اعلام وضعیت راهها و هوا در خدمت کاربران جاده ای است.

اصغری خاطرنشان کرد: سطح سرویس مطلوب به کاربران جاده ای، نظافت و منظرآرایی محورها، اقدام بموقع عملیات راهداری در راهها بهنگام بحران ها، ایمن سازی محورها، هماهنگی مجموعه ستاد وشهرستان ها با یکدیگر از مهمترین عوامل موفقیت راهداری گلستان به شمار می رود که مورد تقدیر استاندار نیز قرار گرفته است.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در پایان گفت: با اظهار امیدواری از انگیزه نیروها و عوامل راهداری استان در نگهداری راهها، از اواسط اسفندماه طرح نوروزی شروع می شود و اقدامات قبل از سفرهای نوروزی و حضور راهداران مانند گذشته چشمگیر خواهد بود.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا