مدیرعامل مخابرات گلستان از اجرای ۹۲۵ پروره مخابراتی با اعتبار یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ غلامعلی شهمرادی در گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد:در دولت سیزدهم ۹۲۵ پروژه با اعتبار یک هزار و شصت میلیارد تومان به بهره برداری رسیده که نسبت به مدت زمان مشابه قبل ۳.۵ برابر شده است.

مدیرعامل مخابرات گلستان افزود: در دهه فجر امسال ۱۶۶ پروژه با اعتبار ۳۱۰ میلیارد تومان افتتاح می شود که از این تعداد ۸۴ پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در روستاها بوده است.

وی گفت: توسعه فیبر نوری و اتصال منازل و کسب و کار و توسعه اینترنت پرسرعت بر بستر شبکه همراه از جمله مهم‌ترین‌ طرح‌های مخابراتی گلستان است.
وی در ادامه بیان کرد: متقاضیان دریافت فیبرنوری می توانند درخواست خود را ارائه دهند و ضمن بررسی ظرف مدت یک ماه اینترنت برای آنها متصل می شود.

شهمرادی یادآور شد: استان گلستان در اقدامی خلاقانه اردوهای جهادی یک روزه برای رفع مشکلات مخابراتی در شهرستان های مختلف برگزار می کند که این اقدام مورد توجه مدیریت ملی و دیگر استان ها قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: گلستان نخستین استانی است که همه شهرهای آن زیرپوشش فیبر نوری قرار گرفته است.

مدیر عامل مخابرات گلستان در پایان گفت: در حال حاضر علاوه بر شهرهای استان ، ۵۰۰ روستای گلستان نیز می توانند از خدمات فیبرنوری بهره مند شوند. نخستین استانی است که همه شهرهای آن زیرپوشش فیبر نوری قرار گرفته است.
انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا