رییس کمیته نهادها و سازمان های گلستان گفت: با دستور استاندار گلستان در راستای حمایت از رسانه ها ادارات موظف شدند نشریات مکتوب را بصورت اشتراک سالانه دریافت کنند و استانداری به عنوان پیشرو این اقدام را انجام داده است.

به گزارش خبرنگار گلستان رسا از گرگان؛ علی متکی دوشنبه ۹ بهمن در گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ۲۴ وظیفه برای ما تعریف شده که با قدرت در حال اجرا هستیم.

رییس کمیته نهادها و سازمان های گلستان افزود: از تلاش رسانه ها در حوزه اطلاع رسانی و جهاد تبیین تقدیر می کنم که اخبار را به موقع و دقیق نشر می دهند.

وی گفت: در حال شناسایی آسیب های موجود در حوزه رسانه ها و همچنین رصد و پایش فضای مجازی در حوزه انتخابات هستیم.

متکی تصریح کرد: از اپلیکیشن «پاگ» پایگاه اطلاع رسانی گلستان رونمایی شد که قسمتهای مختلفی دارد و مهمترین اخبار استان خصوصا اخبار انتخابات قابل دریافت است.

وی در ادامه بیان کرد: تولید محتوای مناسبی بخشی با قید نام کمیته و بخشی هم بی نام از سوی روابط عمومی استانداری در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

متکی یادآور شد: استاندار گلستان با هدف جهاد تبیین بعد از سفرهای شهرستانی، سفر به شهرهای کوچک را مورد توجه قرار داد که این امر موجب شادی و استقبال مردم شد و رفع موانع گسترده ای هم صورت گرفت.

رییس کمیته نهادها و سازمان های گلستان در پایان گفت: با دستور استاندار گلستان و مصوبه شورای اداری در راستای حمایت از رسانه ها ادارات موظف شدند، نشریات مکتوب را  بصورت اشتراک یکساله دریافت کنند و استانداری به عنوان پیشرو این اقدام را انجام داده و باقی دستگاه ها نیز موظف به همکاری هستند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا