استاندار گلستان از استخدام رسمی ۲۴ نفر از قهرمانان و ورزشکاران ملی استان در دستگاه‌های مختلف خبر داد.

به گزارش گلستان رسا از گرگان؛ علی‌محمد زنگانه شنبه ۳۰ دی ماه در مراسم اهدای هدایای مقام معظم رهبری به مدال‌آفرینان گلستانی حاضر در بازیهای آسیایی و پارا آسیایی هانگژو اظهارکرد: اتفاقات خوبی در حوزه کسب مدال در دو سال گذشته توسط ورزشکاران گلستانی در رشته‌های مختلف ورزشی رخ داده که نشان از توجه دولت سیزدهم به امر ورزش و همت و غیرت ورزشکاران گلستانی است.

استاندار گلستان افزود: با وجود امکانات محدود، ورزشکاران گلستانی با اراده و همت بالا توانستند از ۷۲ مدال کسب شده در رشته‌های مختلف ورزشی در سال ۱۴۰۰ به ۴۵۸ مدال در سال جاری ارتقاء پیدا کنند.

وی با اشاره به اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان گلستان عنوان کرد: در سفر نخست رئیس‌جمهور به گلستان مبلغ ۲۱۸ میلیارد تومان و در سفر دوم نیز ۳۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب و تجهیز در این حوزه مصوب شده ‌است.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین در یک اقدام بی‌سابقه مبلغ ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات توازن برای حوزه ورزش گلستان در نظر گرفته شده‌ است.

زنگانه استعداد ورزش را یک ظرفیت ذاتی برای مردم گلستان برشمرد و گفت: مردم این استان تقریبا در تمام رشته‌های ورزشی ظرفیت و استعداد ذاتی دارند.

وی بیان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده تاکنون ۲۴ نفر از قهرمانان و ورزشکاران ملی استان گلستان موفق شدند استخدام رسمی دستگاه‌های مختلف شده‌اند.

استاندار گلستان در پایان گفت: در بدو دولت سیزدهم بیش از ۱۰۰ پروژه نیمه‌ تمام ورزشی در استان گلستان وجود داشت که در این دولت تاکنون ۳۸ پروژه تکمیل و به بهره‌برداری رسیده‌ است.
انتهای پیام

 

  • منبع خبر : پایگاه خبری گلستان رسا